Počet zobrazení stránky

pátek 29. srpna 2014

Den 29

Dnes opět problémy. Sice mám nový foťák/mobil (Samsung galaxy K zoom), ale ještě s ním neumím pořádně zacházet, a proto bude dnešní příspěvek bez fotek. Syn mi vysvětlil, že bych si poškodila baterii. Moc tomu nerozumím, ale v těchto věcech mu věřím. Nicméně vám alespoň napíšu, co jsem dnes vyrobila. Ušila jsem si obal na již zmíněný foťák/mobil (fotky budou snad zítra). Dále jsem uvařila domácí kečup podle receptu, který se už osvědčil minulý rok. Recept jsem našla na blogu U Madly nejen v kuchyni (já navíc přidávám jablka, které ho zahustí). Kečup je dobrý, děti si ho nemůžou vynachválit a já ho můžu jen doporučit. Můj milovaný manžel dal kvasit okurky, jedny jako kvašáky a druhé jako pickles. Má je totiž velmi rád a já jsem moc zvědavá jak budou chutnat.

Pozor! Synovi se přeci jen podařilo vytáhnout fotky z foťáku, a tak vám ukážu chutné výtvory.

Kečup
Okurky

Žádné komentáře:

Okomentovat