Počet zobrazení stránky

středa 13. srpna 2014

Den 13

Ráno jsem vstala brzy a po včerejším nezdaru s Geraldinou jsem si rychle ušila malou verzi Zimní krásky. Byla to to opravdu rychlovka.



Kabelka zevnitř

Dopoledne jsem s mými milovanými dětmi musela k zubaři. Po absolvování jsem se stavila v sekáči a ulovila zajímavou halenku, která stála jen 49 Kč. Až přijde nějaká inspirace, tak ji možná nějak přetvořím. Látka, z které je ušitá, vypadá, že není umělotina.




Po příjezdu od zubaře nás přivítali naši dva pejskové.

Bredie
Fast

Odpoledne jsem se po vašich komentářích (za které moc děkuji) vybičovala k do končení Geraldíny.


Dnes přiletěl můj milovaný manžel z Německa a i jemu začala DOVOLENÁ (snad ji přežijeme ve zdraví).

1 komentář:

  1. Teda ty jsi rychlík, po ránu si ušít kabelku, to se mě stát nemůže:-))) Už tři dny se tu po večerech morduju s batůžkem a jsem ve fázi nastříháno a všitý zip:-))) Geraldina je nádherná, to si za Tebou chlapi krky vykroutí .... ale kdyby jen chlapi, i ženské:-)))

    OdpovědětVymazat