Počet zobrazení stránky

středa 20. srpna 2014

Den 20

Dnešní den byl pro mě kritický. Manžel se rozhodl, pojedeme na delší výlet. Ráno v 9,30 jsme vyrazili směr Bulhary potom jsme jeli směrem na Milovice, to bylo všechno v pořádku. Následoval Pavlov, tam jsem vyjela jenom ke kostelu a málem jsem umřela. Tak jsem vyfotila aspoň pár fotek.







To nejhorší ale mělo následovat. Po vytlačení kola nad Pavlov jsme jeli přes vlnitý terén do Klentnice. V tomto úseku jsem začala uvažovat o rozvodu. Za Klentnicí jsem už jenom tiše plakala a funěla jak lokomotiva. Kolem mě neustále projížděla auta . Provoz jak na Václaváku. Korunu tomu dal autobus, který mě málem smetl do příkopu. Taky tam neustále střelbou plašili špačky, prostě idyla. Konečně jsme dorazili do Mikulova. Tam jsme si dali výbornou bagetu v bageterii a na náměstí výborný burčák.




Z Mikulova jsme jeli do Sedlce cesta už byla dobrá hlavně žádné kopce, zato začalo pršet, potom jsme dorazili do Hlohovce a kolem rybníku a rybníčků jedeme do Lednice.





V Lednicí v restauraci Obecný dům jsme se trochu občerstvili a konečně jsme na pokoji pěkně v teplíčku a pohodlíčku.

1 komentář:

  1. Teda jsi fakt dobrá .... já se odvážim na kole jen za humna:-)))

    OdpovědětVymazat